Tuning

Sunt sigur ca multi dintre voi aveti permis de conducere.De asemenea sunt sigur ca multi dintre voi NU aveti permis de conducere.Deci daca nu aveti permis de conducere am avut dreptate ! Si daca aveti.... ei... tot am avut dreptate. Nu stiu de ce fraza asta suna mult mai amuzant inainte sa o scriu... IN FINE ! Eu unul am permis de conducere cam de 6 luni ... si de 6 luni tot ma gandesc cum ar fi sa am masina mea, dar sa fie masina mea pe bune, adica sa aiba numele meu pe acte si toate celelalte....nu sa fie a parintilor, cum este in cazul meu :( . Am inteles ca intr-un an am sa am masina mea :D. De cand am fost declarat sofer, m-am tot gandit ce sa fac atunci cand kalosul va fi al meu. Probabil am sa o foliez.... am sa-i fac niste geamuri fumurii... ar arata bestial impreuna cu culoarea masinii ( rosu ) ..... Am sa-i pun niste huse pe scaune.... rosu + negru, poate niste spoilere ca sa arate mai " de curse ", am sa-i schimb farurile, stopurile in ceva mai stilat.La faruri niste angel-eyes ar merge perfect ! Am sa pun 2-3 neoane pe interior, si probabil un sistem audio mortal. Am simtit nevoie sa spun tuturor ce am de gand sa fac eu cu masinuta familiei, pentru ca pur si simplu nu mai pot astepta ! Multumesc . Peace \\//


2 comentarii:

Anonim | 9 octombrie 2007 la 23:50

da` de ce-i faci geamuri fumurii ? :)) :>

Slims | 9 octombrie 2007 la 23:57

DoaR tu stii de ce ! :> :*