Video Friday E1 - Transcedental Promo

Hey guys :)
A trecut mult timp !
Uitati un mic promo pentru urmatorul "Video Friday" ! Va spun de pe acum ca este foarte prost !

As putea sa enumar cateva greseli ... dar mai bine va las pe voi sa le gasiti :))

Sper sa fie mai bun clipul decat promo-ul ... putin probabil totusi ... va iubesc orice ar fi :) !! <3


Please comment and gimmie some feedback !

P.S  720P it !
LATER EDIT : se pare ca am exagerat cu  BWP ! As fi vrut sa vb despre aceasta moneda o singura data dar am vrut sa folosesc pluralul, care din pacate este pulas si nu pu*e :)  ( de ce am "cenzurat?? :)) ).... in acest mod, m-am hazardat si am folosit prea multe  referinte la BWP ...  .. MII DE SCUZE !!!  :)

5 comentarii:

Bogdan Mîndru | 25 mai 2011 la 20:40

I just love trailers! :X Super smecher! Astept marea lansare! :D

Anonim | 13 septembrie 2011 la 01:50

Sincer astept sa vad ce ai pregatit. Noi chiar dam o pula!

PS. De ce ai reclame cu marirea penisului pe blog?

Anonim | 13 septembrie 2011 la 01:51

Sincer abia astept sa vad ce ai pregatit. Noi chiar dam o pula!

PS. De ce am vazut reclame cu marirea penisului pe blog? :D

Slims | 13 septembrie 2011 la 02:23

Radu, man :) :)) ... se pare ca nu stii cum merge treaba :). Reclamele intra ele fara sa le setezi tu pe "marirea penisului" ... . Aceste reclame "gandesc singure" -- in functie de ce ai scris tu pana acum. Se pare ca am vorbit mult despre p*le mari :)) damn :))) Ma bucur ca "chiar dai o pula" si sa stii ca faza asta chiar o apreciez!!!!!!! iti multumesc din suflet pentru comment ...:) problema mea este ca ... stiu asa de multi de "Radu" ... fuck .. si pe mine ma cheama Radu :)) ...dar .. uhm de ce ai postat de doua ori ? :) :)) ? :D XOXO

Slims | 13 septembrie 2011 la 02:24

@ Radu ms de comment in orice caz ! vine ala cu mineralele .. dar tre' sa fac rost de poze ....:)) in rest e scris tot :))