Just gonna stand there and read my blog ?

...but that's alright because I love the way you nod, I love the way you nod !

Hey people! What's up y'all ? :) In seara asta am pregatit ceva ce sper eu ca ar fi usor de digerat: un mic poll.

Sunt sigur ca ati ascultat melodia "Love the way you lie feat. Rihanna" si sunt sigur ca multi dintre voi ati ascultat-o de mai multe ori si nu in mod fortat - (eu)gen prieteni, radio intr-un local sau taxi etc. Ei bine, miercuri, 3 noiembrie, "s-a scurs" partea a doua a melodiei "Love the way you lie feat Eminem", piesa care va fi prezenta pe albumul Rihannei "Loud" (16.11.2010). - it was viral after one day !

Sa va arat si coverul:






Okay ... am ascultat melodia si cum le-am spus si altora - cam multa Rihanna pentru gustul meu dar all in all imi place. Sincer, imi place mai mult Eminem in partea a doua - furia cu care canta este un factor definitoriu pentru mine. Totusi, ca un intreg, cred ca prima parte este mai buna ( nu ascult Rihanna - ascult doar rappers feat. Rihanna pentru ca suna bine pe hook sau refren :)) )

Daca imi permiteti sa va intreb, as vrea sa stiu care dintre cele doua parti va place mai mult ?
uitati si un link cu piesa - puteti sa o ascultati sau sa o downloadati :) http://usershare.net/lgez6pu90ebo
Ce melodie va place mai mult?
Love The Way You Lie Part 1
Love The Way You Lie Part 2
Both suck
Ascult doar Justin Bieber


  
pollcode.com free polls

0 comentarii: