O lamă


Era o lamă.
Pe aici, prin sertarele astea jur că era o lamă. Şi o caut în disperare de atâta timp 
 
                        LA NAIBA ! UNDE E ??

Nu o găsesc. Atunci când am nevoie de ea cel mai mult. O data am nevoie de ea.... doar o foloseşti o singură data ... nu? Voi de câte ori aţi putea folosi o lamă ? Eventual ... o poţi rupe în două şi dacă nu te descurci cu prima.... nu văd cum totuşi ... o foloseşti şi pe a doua -  atunci sigur îţi atingi scopul. 

În orice caz, nu are sens să o rupi. Nu are... te mai şi oboseşti ... Şi sunt din ce în ce mai nervos ... o păstrez în sertar special pentru chestii de genul ... în caz că am nevoie de .... o eliberare, să spunem.

Cum ziceam ... faptul că nu o găsesc mă face să vreau să o folosesc şi mai mult. Jur ... mă ucide treaba asta. M-am săturat să caut lama .... dar hai să o mai caut puţin ... aş vrea totuşi să dureze.... să simt... .
Dacă doream ceva rapid .... mă duceam la baie şi ....... foloseam apa. Corect ? Doar cât durează ? un minut.... două ...MAXIM ... nici nu trebuie multă...


Am găsit-o ÎN SFÂRŞIT ! I-aş mulţumi lui Dumnezeu - dar nu cred că se obişnuieşte în cazuri de genul ăsta.

Ce frumos arată ... . Mai bine decât orice altă lamă.... . Este ... perfectă.
 
 
Închid ochii pentru un moment.
 

Îmi imaginez ... mişcarea aia .... să spunem ... repetitivă. De câte ori aş putea să o repet ? Nu ştiu sincer ... dar nu cred că am să aflu vreodată. Dacă aţi fi în locul meu .... aţi putea încerca să număraţi ... o dată, de două ori, de trei ori ... nu aţi ajunge la final ... cu siguranţă.
 
 
 Acum, înainte să trec la fapte, aş vrea să va întreb:


 
 Aţi simţit vreodată că nu mai suportaţi ?Aţi mers vreodată pe stradă şi v-a apucat aşa, deodată, o tristeţe ... sau nu doar pe stradă. La şcoală, facultate sau chiar acasă, cum mi se întâmplă mie acum. O tristeţe din asta ... de nu ştii de unde vine. Până îţi dai seama ... şi apoi încerci să ignori... cel puţin până găseşti o rezolvare - dacă nu cumva ai una deja pregatită ...n caz că..." - sau până te obişnuieşti... . Aţi simţit vreodată că ORICÂT de mult aţi încerca să ignoraţi ceea ce simţiţi, tot rămâne ceva amar în urmă ?
 
 Ei bine eu nu mai suport! Nu mai rezist! Odată şi-odată te saturi şi-ţi spui :
 
  
 
  
 






BĂ ! VREAU O LAMĂ, ÎMI PUTE GURA CEVA DE SPERIAT !

LATER EDIT : Adica un Orbit ... ca se pare ca nu a prins la public :))) Scuzati, scuzati  ! :D
 








 







Uuuu.. chiar că am dat-o în bară cu postul ăsta. Dar am ţinut neapărat. Aş vrea să vă mulţumesc pentru timpul acordat şi să-mi cer scuze că v-am plictisit.... yet again   ( concepţia mea a ...."ce este amuzant" este poate puţin ... diferită de a altora, în fine  :) )
I love each and everyone of you ! 
O zi cât mai plăcută va doresc !

1 comentarii:

Cat | 22 noiembrie 2010 la 17:38

OK. Acum ca ai specificat e bine! :)))