Ce prost. Cine-i ?

Acum 3 ani. In spatele blocului. Eu, Pino si Laura.

Pino: .......... si a spus: "Vin si eu" (pe o voce foarteeee feminina) apoi s-a corectat: "Adica... VIN SI EU" (foarte masculin... putin fortat)
Laura: Haha :)) ce prost :)) cine-i ?
Pino: Slims =))

Mi s-a parut destul de funny ca sa o postez.Acum .. daca privim din alti unghi ... :)) Putem sa ne dam seama ce cred cu adevarat prietenii nostri despre noi....   ( daca il cunosc, inseamna ca e okay ... daca e altul ... ) Daca e altul il poti judeca... pentru ca nu il cunosti, n-are treaba cu tine.

In cazul asta totusi ... a avut dreptate Laura... ce prost face din astea :)) ? Unul ca mine evident. Doar nu m-am laudat niciodata ca sunt destept.

And on that note v-am lasat ... si sa nu uitati ca va iubesc pe toti la fel !! :)) adica foarte mult :*

0 comentarii: