Un bun prieten.Respect

 In seara asta primesc 3 mailuri pe Facebook.Mesaj.Link.Link. Codrin! 
Codrin sau Freaka, sau Ho-ho :)) gen hoe-hoe :)) sau Fratello :)) este unul dintre cei mai vechi prieteni ai mei. Multi din lista mea de messenger il stiu deja si il cunosc de mult mai mult timp... . Omul a plecat acum cativa ani in Canada and he's living "the canadian dream"  :) ;)) Revenind...tipul mai vine in Romania o data la 2 ani daca am observat patternul cum trebuie.:). Eh si am primit urmatorul mesaj, l-am editat putin (din lipsa de ocupatie :)) ) -- prescurtari ...etc.



Subject: ce faci hauu?? :D
fratello imi cer mii de scuze ca n-am apucat sa iti dau un mesaj da sa stii ca n-am uitat am fost ocupat cu serviciul si cu scoala si probabil nu o sa pot sa scriu prea mult ca am examenele care vin si trebuie sa ma inregistrez pentru anul nou de colegiu si nu cred ca o sa apuc sa iti scriu dar iti dau un telefon inainte de craciun cand se mai domoleste tot dar da-mi si mie numarul tau de mobil ca nu il am ... a si vroiam sa-ti zic ca vin la vara in Romania ca ai mei m-au intrebat cand vreau sa merg: iarna asta sau vara viitoare (...) as fi putut sta acolo numai 2 saptamani daca as fi venit iarna asta dar vara viitoare vin si stau vreo 2 luni si petrecem hau tu cum o mai duci ? Ai serviciu pe acolo? sau tot "in the family business"? :D trimite si mie numarul tau si vorbim la un telefon ca pe ala il folosesc mult mai des decat laptopul :D a si vezi ca iti postez 2 melodii cu Eminem. Una se cheama eminem ft royce da 5'9 - echo si cealalta se cheama T.I. ft eminem - all she wrote... Vorbim la un telefon cat de curand posibil si sa stii ca mi-e tare dor sa mergem la o terasa sa stam la o bere cum o fost odata : D si sa mai bagam o bila poate sau in timpuri financiare mai grele ne aprovizionam doar cu golden brau- ul de 1.5 l :))
Man, sper ca nu te superi ca am pus mesajul pe blog (pana la urma, este o invadare a intimitatii :)) ...) ... in orice caz... mai departe de lista de mess... nu se duce blogul :)) stam chill in cazul asta :)))) Just say the word and the post's history:))
Raspunsul meu:

Man, ma bucur ca nu vii iarna asta. Mai bine ne intalnim toti la vara si stam 2 luni ! Nu e problema ca nu ai putut sa-mi dai mesaj .... doar tii minte ca un an "te-am aburit" ca-ti spun ce s-a mai intamplat si .... evident:)) ... dupa un an a ajuns un mesaj :)) Serviciu nu am. Afacerea de familie merge :)) mai multi bani decat acum 2 ani dar tot sub limita salariului minim pe economie :)) - ce vrei ? confort maxim .... plata invers proportionala :)). But it's a living :)) Melodiile le stiu, doar stii ca stau geana pe melodii cu Eminem :))) Merci mult oricum !! Si mie mi-e dor de o terasa, de o bere :)) O bila facem cu siguranta.... doua, trei :)) ... Eu si in perioade de boom economic... tot bere la pet beau :)) ... nu ca a vazut Romania boom economic :)) ... eh .. asta e discutabila :-? ... fac 22 in 10 zile ... beau si pentru tine ?:)) ... chiar daca zici nu ...stii ca o fac :)). In rest, sper ca merge bine cu colegiul, Julia si cu viata in general ...  toate cele bune tie si familiei ! Astept vara. It's gonna be legendary :)) awesome.... and shit like that :)) Vorbim Fratello !!


                                     Cica imi place poza asta ... e bonus :))

1 comentarii:

Cat | 9 decembrie 2010 la 01:09

:))) Cica e tare poza!