Ma gandeam

Ma gandeam sa postez si video .... nu stiu .... mai vad.... ma gandesc... trebuie schimbat ceva :)) si sper ca nu autorul :)) Ultimul post m-a deprimat tare... it was not meant for that :-? hmmm ....poate incerc ceva gen ... once a week .. Video Friday poate ? :)) nu ... suna cam  ... pfff . In fine am sa vad, am sa vad. E ceva cu ziua asta ... ca-s cam trist .....da nush de ce. (In orice caz nu vreau sa folosesc lame ....:)) de niciun fel :) ) ... chestii de genul nu mai scriu. De acum ma axez pe pisoiasi si floricele .... ar iesi un content mai calumea  zic eu.

Da...

Asa am sa fac......

Am sa ma gandesc......    poate o fac si pe asta cu video .....


"da Vlade, ca multe mai faci" spuneti voi :)....
eh .... :)) fac si eu ce pot ....
.... in viata asta....
stau chill. privesc

4 comentarii:

Cat | 22 noiembrie 2010 la 21:31

Helloooo! Nu esti pe treaba ta! De ce sa nu mai scrii? Eu ce mai citesc? Pai se intampla sa mai inteleaga lumea gresit! Don't give up!

Slims | 22 noiembrie 2010 la 21:53

Da' nu ma opresc :)) Spuneam ca nu mai scriu d'astea care se inteleg mai greu ... gen lama de ras/lama orbit ... ca apoi crede lumea ca vreau sa-mi tai venele :))... in rest continut mediocru voi aduce in continuare :)))... ms de comm :)

Cat | 27 noiembrie 2010 la 16:08

Ok. Nu mai zoc nimic ,,asprimea ta". Totusi, unde e?

Slims | 27 noiembrie 2010 la 23:47

vine, vine :))