Video Friday I - "Pilot"

Here it is! It's finally here! :)) Okay ... in ultimul post spuneam ca as vrea sa incerc ceva gen "Video Friday" ... eh pana la urma am scos un filmulet de la naftalina, l-am scuturat de praf, l-am facut .... acceptabil (sper eu) si l-am postat mai jos. Nu va uitati ca azi este Monday :) just go with it :)). Astept critici constructive, laude... bani :)) ce vreti voi :) Commenturile sunt mai jos si puteti posta cu Anonim :))

Aaa.. inca ceva ... aici am postat o varianta mai slaba din punct de vedere a calitatii  deoarece blogger nu accepta fisiere mai mari de 100 mb ... din cate observ :( . Okay.Go.Watch! and bitch about it in the comments area :)


7 comentarii:

Cat | 29 noiembrie 2010 la 21:19

Ok. Vreau sa ma laud ca stiu de mai demult de filmulet. Ok. Esti fenomenal, ti-am mai zis da nu vrei sa ma crezi! Felicitari, imi place la nebunie, toata ideea cu generic,final...

Anonim | 29 noiembrie 2010 la 21:48

foooarte buna faza! share-uim ;;)

Dana G.

Anonim | 29 noiembrie 2010 la 22:08

Abia astept un inside si la alte bauturi alcoolice

R.C.A. (lol)

Cat | 29 noiembrie 2010 la 22:36

Da,serios! Fa un ,,studiu" despre Jack! :))

Slims | 30 noiembrie 2010 la 00:40

:)) hai ca ati fosti tari :)) merci de incurajare ! - da, un studiu despre Jack ar fi interesant :))

Bogdan Mîndru | 30 noiembrie 2010 la 23:13

Clipu' asta mi-a facut, imi face si mereu o sa-mi faca pofta de... BEEREE! =) Keep it up, dude! b-) ..and, next time, suit up! :))

Slims | 1 decembrie 2010 la 01:25

merci de comment! ma bucur ca am reusit sa-ti fac pofta de bere :) !! Dar ... absoult fenomenal mis e pare clipul in care ai jucat tu :)) e pur si simplu criminal :))) ai un fel de dar :))