My Overkill II

Dimineaţă. Mă trezesc.
Plec să ridic analizele sângelui de la policlinică. "Nu sunt aici, le-am lăsat jos la medicul de familie".  
"Bună dimineaţa, am venit după analize....."   
"Bună Vlad, uite, le am aici." se uită pe foi "...WBC bun ...RBC bun .....MCHC  bun ... Calciu seric total f bun.... (ceva de) ficat .... foarte bun. Felicitări Vlad, eşti sănătos tun!"
 "Va mulţumesc frumos  doamnă doctor, la revedere, o zi plăcută!"
 ..............................
 Acasă.Destul de fericit.Sună mama.
 
 "Alo, da ?"
 "Vlad, ce faci ?"
 "Am fost după rezultate, am vorbit şi cu doamna doctor"
 "Aşa .... şi ce a spus?"
 "A spus că sunt perfect sănătos."
 "Mdah......... . Eu nu ştiu cum fac ăştia analizele.........."
 
 
 :) :| :( :((
 Where's my gun ?

3 comentarii:

Cat | 18 noiembrie 2010 la 20:27

=))) Nu e pe treaba ei maica-ta!

Slims | 18 noiembrie 2010 la 20:37

da, sa stii ... :))) .. imposibil sa fie ceva bun la mine ... probabil au gresit analizele :-J

Anonim | 26 ianuarie 2011 la 12:14

OPtimal underwear portal to
get Calvin Klein at unbelievable price.
Please visit http://www.chilotick.com. Move all over the world !