My HIGH Standards

Okay.Cum sa incep ?

First of all vreau sa clarific situatia jenanta zic eu de acum cateva zile in care, plin de entuziasm am insirat statusuri pe Y!Messenger cum ca in dimineata urmatoare ar fi nu stiu ce post interesant si asa mai departe.Eram foarte fericit ca aveam un widget now si anume Y!PingBox. Pana la urma am observat ca scriptul nu mergea si m-am decis sa mai aman putin pana rezolv problema.Acum am reusit sa-l fac sa apara, dar totusi ma arata offline chiar daca sunt conectat pe id-ul de messenger ( cica Yahoo ! este supra-incarcat cu PingBox-uri si nu face fata ).Parerea mea e ca au eliberat un widget instabil si cu multe bug-uri.

Acum sa trec la subiect:

Weed Shop Independentei


Cum v-am povestit si in My Legal High, a aparut un shop pe Independentei unde se vinde iarba (spun ei legala).Eu cu doi amici ne-am decis sa mergem in "recunoastere".Asa ca am luat masina si am inceput our Junky Journey.Ajunsi undeva pe langa Casa de Cultura a Studentilor, am iesit din masina si ne-am indreptat entuziasti spre Weed Shop doar ca sa observam ca era inchis !



Okay.Ce-i de facut? Unul dintre cei doi prieteni a observat un numar de telefon in geam (probabil pentru cazuri de urgenta) si l-a introdus imediat in agenda ( junky style :) ).Problema era acum cine sa dea telefonul. Dupa ce s-au certat cei doi pe tema "cine sa dea telefon" ( pe principiul cand doi se cearta al treilea castiga ), acestia au decis ca cel mai bine e sa-l apelez eu pe domnul respectiv.Okay:

Eu: Buna seara, in legatura cu magazinul de pe Independentei ....

( o voce groasa, probabil prea obosita de la atatea ierburi .... )

WeedShop:Mda, spuneti.
Eu: Se mai deschide in seara asta? Sau poate puteti sa-mi dati un orar ca sa stiu cand sa revin ?
WeedShop: Mmm... nu avem un program stabil .....

( de ce oare? nici macar casa de marcat nu au :)) )

..........Dar daca vrei poti veni pana la Billa si ne intalnim acolo
Eu:Okay... ah .. multumesc, va contactez eu daca ma decid sa vin. La revedere.
WeedShop: Pa.

Ca sa scurtez povestea putin, ne-am hotarat sa mergem pana la Billa :-? . Am ajuns, l-am sunat pe om si mi-a spus sa merg la strada unde sunt multe taxiuri si imi da el ce vreau . Good ! Cei doi prieteni au plecat sa duca treaba la bun sfarsit in timp ce eu am ramas in masina.Dupa vreo 10 minute ii vad cum vin fericiti din departare, prin ploaie, victoriosi :)).

-Ce ati luat ?
-"High Life", uite.
-Si cat ati dat ?
-40 Lei
-Marfa, acum pune-o deoparte ca mirose toata masina.

Apasand usor pe "Fast Forward" si sarind peste partea evidenta, as vrea sa comentez putin asupra efectelor.

Fumata la bong, efectele se fac simtite imediat si, dupa parerea mea sunt foarte puternice.Poti simti ca faci parte din canapea sau ca intri prin perete in apartamentul vecinului.De asemenea ai acea senzatie de "elasticitate" ( ca sa o pun asa :) ) si simturile sunt foarte dezvoltate ( cel putin ai senzatia asta, ele fiind moarte si ingropate demult :)) ).Tresari la cel mai mic zgomot sau miscare, si ti se pare amuzant chiar si cel mai anost cuvant sau fraza.Este foarte posibil sa crezi ca ceasul de la cuptorul cu microunde te priveste si cel de pe raft te atentioneaza ca "ESTE ACOLO".Filosofiile nu sunt excluse ! Poti sa spui chiar si cele mai mari prostii si sa ti se para ca fac sens.

Imi aduc aminte o discutie care a luat nastere din .... ei bine vedeti voi :

A: Cand aveam 10 ani eram mai mic decat acum.
B: Da frate...
A: Atunci am fost cel mai mic
C: Nu ! Eu stiu cand ai fost cel mai mic! La 2 ani! Ba nu ! Ai fost cel mai mic cand erai la maica-ta in burta.
A: Da mah ..
C: Nu hau ai fost cel mai mic cand..............

Si de aici s-a ajuns undeva fix inainte de crearea Universului, cand acest "A" se impartea in praf de stele "A"Beta1,2,3,...n "A"Alfa1,2,3,...n si astfel cand s-a produs Big Bangul sau crearea Universului s-a facut Suma de la 1 la n din "A"Alfa + Suma de la 1 la n din "A"Beta si astfel au intrat in corpurile parintilor lui ! Si atunci am stabilit ca "A" a fost cel mai mic atunci cand era praf de stele Beta1 !

Ati inteles ceva ? :)

Fumata la tigara, efectele isi fac mai greu aparitia si sunt mai slabe.
In ambele cazuri dureaza cam 1-2 ore si la sfarsit provoaca stare de somnolenta.

Nu produce dependenta, nu contine THC sau alte substante ilegale (pentru moment cel putin).Pliculetul arata cam asa:

Fata:


Verso:

Eu v-am povestit cum sta toata treaba cu shopul si in speranta ca ati stat treji pana la sfarsit, va multumesc pentru atentie si ne mai auzim !

13 comentarii:

Anonim | 4 februarie 2009 la 13:25

In case if you want to know....mai e un weed shop chiar destul de mare dar nu e deschis,adica niciodata nu l-am vazut deschis. E vizavi de hotel Europa la trecerea aceea de pietoni.Daca mergi cu masina si vii din tatarasi si ajungi in intersectia aia din fata hotelului si stai la stop ai sa-l vezi

Slims | 4 februarie 2009 la 14:15

Nici nu stiam de el, merci de info :). Thanks for reading !

Anonim | 4 februarie 2009 la 15:22

man nush cata experienta ai tu la chestii de astea,dar daca tu dintr'un kkt de ala la 40 lei ai simtit ca faci parte din canapea(lol) inseamna ca toleranta ta la treburi de genu e 0..si in cazul asta poti sa fumezi si bosket din fata ca poate o sa simti ca faci parte din chiuveta sau mai stiu eu ce.nu mai induce lumea in eroare ca nu ai ce sa patesti de la kkturi de alea ieftine..daca vrei ceva legal si bun fumeaza spice sau zohai rx..daca nu treci pe ganja si vezi acolo trip intens

Slims | 4 februarie 2009 la 15:35

Adevarul e ca nu am experienta la chestii din astea ! Initial noi am fost acolo ca sa cumparam zohai ! Dar tipul asta ne-a dat. Ceilalti doi fumasera zohai, si ei au experienta in domeniul asta ( ganja etc...) Lor le-a placut. Acum.. eu nu am facut postul asta ca sa arat cat de experimentat sunt ci l-am facut in scop informativ si mai mult pentru cei care nu au mai fumat pana acum si vor sa incerce ceva legal. Acum cei care fumeaza ganja in mod regulat, saptamana de spatamana sau mai des nici nu ma astept sa simta ceva ! Merci de comment si thanks for reading !

Anonim | 4 februarie 2009 la 15:46

haha teona stiam de magazinu ala si e deschis de la ora 6pm de obicei. si ai dreptate mirel. "highlife" nu se compara cu zohai dar altceva nu gasisem. oricum slims nu le stie pe toate si nu se lauda cu asa ceva.oricum cine ar vrea sa se laude???

Anonim | 4 februarie 2009 la 22:55

am trecut azi prin fata pe la cel de pe independentei pe la 7 si ceva si era deschis si are acelasi simbol ca ala din fata de la Europa deci probabil au si acelasi propietar si cam acelasi program :D

Slims | 5 februarie 2009 la 00:36

Merci Teona! Eu acum sunt foarte curios daca au vreo problema cu politia, fiscul etc ... :-? Se vede ca nu a stat omul... si-a deschis rapid shopuri cat a putut :). Oricum, in ultimul timp a aparut o explozie de site-uri cu ierburi legale, si magazine de acelasi tip :).thanks for the come-back :)

Anonim | 15 februarie 2009 la 23:50

:D dak vii din tatarasi , adik de pe independentei si stai la stop cum vii din tatarasi cand ajungi si vezi si ...... nee neee :D o Harta se poate :D

Anonim | 15 martie 2009 la 12:46

Am eu un numar de telefon la care puteti suna!se fac comenzi la domiciliu la orice ora. Mie unul mi se pare cea mai buna alternativa legala din tot iasiul si tot o data si cea mai discreta metoda de a procura asa ceva! Smoke se cheama produsul iar numarul de tel la care apelez este 0745581631 .

WeeDDeposiT | 7 aprilie 2009 la 23:50

Noi ne-am axat doar pe livrari la domiciliu ! Avem cele mai bine catalogate produse existente. Preturile pleaca de la 15 Lei la pill-uri si de la 25 de lei la "foc" ! Si in asta intra si transporul ! Mi se pare o optiune mult mai discreta.. mai comoda si mai rapida ! Ne puteti contacta la numarul de tel: 0745 581 631 sau la adresa de mess: weed_deposit@yahoo.com . Va asteptam !

Lilu | 7 iunie 2012 la 16:05

Deci te-ai distrat:))
Apreciez postul:)) S
e spune ca fiecare om are povestea lui, asa depinde ce fumeaa:))
So:-? let's smoke:))

Lilu | 7 iunie 2012 la 16:06

fumeaza* Ptu tasta:))

Slims | 7 iunie 2012 la 16:27

M-am distrat într-adevăr ! :)) good times :)) … Let's smoke ! :) Merci de comment