My Legal High

Acum vreo patru zile cautam ceva prin portofel si am dat peste o carte de vizita primita cu un an in urma la mare. Dupa cum se vede din poza, site-ul se numeste www.thehighway.ro
Sincer am fost surprins ca a mers deoarece dupa ce am venit de la mare am incercat imediat sa intru dar... surpriza !! Nu mergea :)
Baietii de pe site vand de toate de la accesorii la ierburi ( halucinogene ) si pastile. Si get this : Toate sunt in conformitate cu legile Romaniei !
M-am uitat pe pagina si totul parea destul de tentant... . Acum va las sa decideti voi. Cu doua zile dupa ce am intrat aici, umblam pe un alt site pe care incercam sa imi inscriu blog-ul pt. trafic mai bun. Intamplator am dat peste www.fumurilegale.ro . Am intrat, si spre uimirea mea... pe langa produsele vandute si pe thehighway.ro ... mai aparea ceva: skunk . Ma gandesc eu ca ce fac baietii astia nu e tocmai legal... dar guess what ? :) : look and look .De asemenea mi-am luat libertatea de a discuta cu unul dintre cei implicati in proiectul fumurilegale :

Slims : buna, am o intrebare
Fumuri Legale: salut
Fumuri Legale: spune
Slims : pai, uite, am intrat pe http://www.fumurilegale.ro si ... am vazut acolo ca vindeti skunk :)
Slims : acum, eu din cate stiam nu era legala chestia asta :)) si vreau sa ma lamuriti si pe mine
Fumuri Legale: skunk este o denumire folosita intradevar pt o planta ilegala la noi in tara dar acel produs are denumirea asemanatoare
Fumuri Legale: este un amestec de plante care sunt in conformitate cu legislatia romana legale
Slims : aha ..okay, deci daca am sa fac o comanda intr-o zi nu-mi vine politia la usa :)
Fumuri Legale: daca ar veni politia ar veni la noi nu la tine in primul rand
Slims : okay, ms de info. :)
Fumuri Legale: npc

Ati vazut care-i treaba ! Mie mi se pare foarte amuzant ( cum a spus si Berne ) ca pe fumurilegale.ro, daca esti autentificat poti sa selectezi "adauga in cos" :)) si pe thehighway.ro undeva mai sus ai "Cosul de cumparaturi" :)) .

Parerea mea e ca daca e "din pamant" nu ar trebui sa fie ilegal, dar daca e altceva, am un simplu mesaj:
Later edit: Azi in timp ce eram in taxi si stateam la stop pe Independentei, foarte aproape de Casa de Cultura a Studentilor, am observat un magazin pe dreapta: Scria mare: "Weeds Shop" si avea ca logo un smiley-face cu o frunza de marijuana in fundal. Magazinul nu parea a fi in functiune inca dar am sa ma intorc cu detalii si poze. Sincer as intra inauntru, macar din curiozitate:)
Multumesc pentru atentie !

P.S : Sper sa fie destul de sugestiva poza. Am stat putiiin pana sa o fac !
So Don't Do It !

6 comentarii:

Anonim | 26 ianuarie 2009 la 15:06

poza face toti banii....daca am investi atata timp si in alte domenii...cunoscatorii stiu..:D

Slims | 26 ianuarie 2009 la 15:08

Da, ai dreptate. Oricum, mi-a facut placere sa fac poza :))

Anonim | 26 ianuarie 2009 la 19:16

bla bla :)) cand facem o comanda sa vedem care i treaba. vorbaraia multa strica!!! so lets get high THE LEGAL WAY =)). oricum e ceva nou pentru noi romanii.poate in curand vom ajunge sa fim ca olandejii cu prajituri in loc de tigari :D

Slims | 26 ianuarie 2009 la 23:08

poate, poate :))) ar fi o treaba si asta :)) legale sa fie :)

DJ Ace | 29 octombrie 2009 la 15:36

Pai, sunt cat se poate de legale. Daca vrei ceva nou incearca:) Nu ai ce sa pierzi, eu am incercat si ... :). magazine sunt cu sutele :). in Bucuresti pot spune ca am vazut cu ochii mei vreo 15. Get High, Spice Shop, Cobra Shop, Spice Gold Srl si multe altele..........

Anonim | 13 ianuarie 2010 la 11:25

Aceasta tema este pur si simplu fara pereche:), este foarte interesant pentru mine:P Bravo !! vreau sa mai vad in continuare discutii pe tema asta!