My Tax

Oricat de mult as vrea ca articolele despre FEAA sa fie la o distanta considerabila unul fata de celalalt, de data asta nu se poate. Nu se poate pentru ca azi am avut parte de o surpriza deloc placuta. M-am gandit eu sa ma duc pana la facultate sa vad in ce sala sunt repartizat maine la examenul de microeconomie.Am luat un prieten cu mine, am luat masina si ne-am dus spre fac.
Aici, am inceput amandoi sa ne uitam pe liste.... Dupa un timp ne-am dat seama ca ne uitam pe listele de pe data de azi (20.01.09 ). "Okay, no problem listele de pe 21 sunt in dreapta". Incepem iar sa ne uitam.... si intr-un final vad : 131 ... Radu T. Vlad. ....... Motiv neacceptat in examen : Neplata taxa scolarizare. " Okay, m-am uitat gresit....pentru ca eu mi-am platit taxa " ... Ma mai uit o data si spre dezamagirea mea am vazut bine the first time. "Boon.... ce-i de facut ? ". Pai ma duc la secretariat, bat in usa, intru si dau de secretara care ... din cate am vazut eu .. incerca sa isi bage o portocala intreaga pe gat .. in fine. "Buna ziua, nu va suparati.... uitati care-i problema....... ". Ii explic situatia.... si femeia imi spune sa vin maine de la 10 cu ambele chitante ca sa demonstrez ca intr-adevar am platit.Good. Ies, sun acasa... si ce aflu ? ca atunci cand am platit a doua parte a taxei ( 1015 RON ) proasta de la Casierie mi-a trecut ca fiind TAXA DE REINMATRICULARE in loc de TAXA SCOLARIZARE.Pai fratilor, am platit in avans vreo 5 exmatriculari.. ce naiba ? Ma duc la secretariat din nou... ii spun secretarei ce a facut casiera... si ea incepe sa rada...dupa care ma intreaba de unde sunt... pffffff.Pai ce treaba are asta ? Daca nu eram din Iasi ce se intampla ? Ce credeti ? Ca incearca cei din alte orase sa va fure ???DOAMNE !!! Se uita asta prin calculator si imi spune ca apare doar o plata efectuata si anume prima, din vara .. de 435 RON. "Si nu puteti clarifica situatia acum ? uitati, am numarul chitantei data, tot..." .. "Nu se poate pentru ca nu eu ma ocup de asa ceva, colega mea se ocupa cu astea. Incearca maine la 10 sa vii ... blah blah ... si te ducem in B7 sa dai examenul ...". Dah ... e bine ca ma duceti in B7.Dobitoooci ! Acum stau sa ma gandesc ce naiba faceam daca veneam direct la examen si aflam ca "nu am platit taxa". Multam'

2 comentarii:

soarec | 20 ianuarie 2009 la 18:43

niste dobitoci frate!!!
FEAA = Fantezie Exagerata a Alcolicilor Anonimi

Anonim | 21 ianuarie 2009 la 00:10

N-ai cu cine la FEAA...niste...