Pe unde erati asta vara ? | Norc |


NORC este un serviciu de street-level imaging 100% romanesc.Cu ajutorul acestui serviciu, utilizatorii pot realiza plimbari virtuale prin orase din Europa Centrala si de Est, utilizand un sistem de navigare intre imagini panoramice realizate la nivel de strada. ( vezi mai mult despre norc aici ).
Sincer, mie mi se pare foarte interesant si extrem de util serviciul creat de eXtreme Soft Group.
Imaginile pot fi marite si sunt de o claritate superba ! (cel putin pentru o masina aflata in mers) De asemenea acestea se rotesc 360° !
Eu spun ca merita vizitat, asa ca va las sa umblati prin oras, poate va veti gasi pe undeva, hoinarind cum am facut eu:

Aici apar eu ( dreapta ) la costum deoarece abia venisem de la o proba orala la bac, si Codrut ( ~mijloc ) langa masina lui. (click pe imagine pt. a mari )


Aici apar din nou in aceeasi zi dar dupa cateva minute (nu stiu cum) , cu Soarec (Dragos) , mergand spre Tudor Vladimirescu ( click the image)

Astept pareri !

Merci Pino pentru site !

0 comentarii: