My Overkill


So ... new post ah ? Good.
Cu ce sa incep.... ? Sa incep cu ziua de ieri, miercuri ... . Am aflat ca E POSIBIL sa intru in sesiune la mate yeeey ... astept sa vad pe site totusi, pentru ca situatiile de genul asta nu sunt intotdeauna in favoarea mea ... . Azi m-am dus la seminarul de microeconomie impacat cu gandul ca nu intru in examen... . Intr-un final proful spune ca am 5.5 la seminar, si in acel moment toata lumea parea mai frumoasa, mai luminata. Am inchis ochii, am strans pumnii, si am tipat in gand: "YEAH, YEAH, YEAH, IN YOUR FACE FEAA! AHAHAHA! ". Imediat dupa asta, mi-a luat pana si ultima bucatica de speranta din ghearele mele inclestate pe nota mea mediocra : " Sa-mi spuneti daca nu v-au iesit mediile corecte cu nota de la partial". "DAMN YOU FEAA!". Dupa ce am terminat de tipat in .... hmmm ... linistea creierului meu... am inceput sa-mi aduc aminte ce am facut eu la partial. Am facut doua puncte si-un scuipat, asta am facut. Acum imi trebuie 4.5 ca sa-mi iasa media de examen...Tot ce pot sa fuck acum e sa sper ca "scuipatul" ala valoreaza vreo 3 puncte. Speranta moare ultima.... dar moare si ea pana la urma. Abia atunci ai pus-o. Pana atunci, eu o pun de-o bauta si ne auzim data viitoare! Multam'



Later Edit: Am luat 4 la partial... si am avut media 4.75.... norocul meu ca se majoreaza de la 4.40 in sus si mi-a iesit 5 (mai sus de 5 nu merge treaba ).... yeeey !!! Soarta a fost de partea mea de data asta !

Later Later Edit : NU ! Testele la microeconomie NU sunt ca in poza din articol :)) Aia e just for fun :).

1 comentarii:

soarec | 15 ianuarie 2009 la 16:05

buna asta slims :)). stai linistit ca iei examenu de microeconomie. ma rog pentru asta si am sa scuip si eu cu tine cand dau eu la analiza sau algebra, poate valorea mai mult de 3 puncte :P