Too Much, Too Young, Too Fast

Okay ... Am o intrebare pentru voi: Cum va treziti dimineatza ??

Eu am diferite versiuni :

v1.0: Ai baut prea mult aseara si te-a vazut ma-ta cum ai dat cu capu' de perete:
(tre' sa fii la facultate de la 12:00 PM) ---> (la ora 6:00 AM ) : "Scoala drace, vezi sa mananci de data asta !" - "Daaaaah .... ahhh.."
......... la 7:38 ..... " Mai nesimtitule, dah' ce ti-am spus eu mai devreme ? " .... (in gand): "Ca te arunci??? "

v1.1: Ai baut prea mult aseara dar ai reusit sa iti revii inainte sa intri in casa, si nu ai fost depistat: (tre sa fii la facultate de la 12:00 PM, dar de data asta nu e nimeni suparat pe tine) ---> (la ora 7.40) ..... " Puiutz, hai scoala mama ca sa te pregatesti de facultate, vezi ca ai ceva de mancare in bucatarie, hai ca mama a plecat". " Mdaaaah ..ahh...paaaa.. "... "Hai pis-pis Tomitza.. ti-e foame baiatu' ?

v1.2: Ai baut prea mult aseara, dar ai ajuns inainte de 12 acasa .... ( sa stii ca se pune ! )... oricum nu ai nimic, ti-ai revenit: (inainte sa plece ) : " Mamicule, hai scoala-te, uite ai niste suc de portocale si un sandwich cald langa calculator". -"Okay! Deci cafea neagra ?"

v1.2.1: Ai facultate de la 8:00 AM, dar ii spui sa nu te trezeasca pentru ca nu se fac cursuri in ziua respectiva pentru....orice scuza aleatorie ( te crede sigur ): Pe la 11:00 AM te suna pe fix ca sa fie sigura ca esti acasa .... : " Ce faci baietzel?" - "Uite bine.... prin casa....invatam ....." (in gand: "Bitttorrents rullz"...) -"Buuun.... asta am vrut sa stiu..., vezi ca ai niste mancare in frigider". Eu in gand: "Pe bune ? Chiar incepeam sa ma intreb la ce naiba foloseste cutia aia mare... pfff.... "

v1.2.2: Nu ai facultate, nu ai restante, nu ai datorii, totul merge perfect. (te trezesti cand vrei tu ).....sau asa iti place sa crezi !
-la 8:00 AM: -"Mamicule, hai trezeste-te sa facem curat prin casa..." - " ahhh ah ?? " - " hai mama trezeste-te sa curatam, sa facem frumos prin casa" - "dar ... ahhh .. esti asa frumoasa ca..... ahhh ..... infrumusetezi toata casa" - "Ei hai nu fa pe desteptu' !" - "dar nu fac.... :( " -"hai taci si treci la treaba! "-" Mda.......#@-la 8:00 AM: -"Mamicule, hai trezeste-te sa facem curat prin casa..." - " ahhh ah ?? " - " hai mama trezeste-te sa curatam, sa facem frumos prin casa" - "dar ... ahhh .. esti asa frumoasa ca..... ahhh ..... infrumusetezi toata casa" - "Ei hai nu fa pe desteptu' !" - "dar nu fac.... :( " -"hai taci si treci la treaba! "-" Mda.......#@$&%$%@ !!! " - "Ce-ai spus drace?????" - " IMEDIAT !!!!"
amp;%$%@ !!! " - "Ce-ai spus drace?????" - " IMEDIAT !!!!"


-----------------------------End Of Part One-----------------------------

0 comentarii: