LOST - Un "joc" interesant

Acum vreo doua zile cautam pe google niste informatii despre aparitia jocului "Lost" inspirat din arhicunoscutul serial cu acelasi nume. Ma uit prin linkuri si dau de un site... intr si vad ca ma intreaba daca sunt curios . Evident am dat "Yes, I'm curious" , dupa care mi-a aparut o pagina in care trebuia sa-mi fac un cont. Mi-am facut contul si mi-a aparut un link : www.lost.eu/72e83
si un timer care numara de la 30 de zile in jos. Scopul site-ului este de a face o legatura intre 7 milioane de oameni, moment in care jocul se opreste si sunt anuntzati castigatorii. Link-ul poate fi distribuit ori pe internet, ori in viatza reala, dar cu conditia sa fie intr-un mod creativ. Astfel, daca cei interesati isi vor face cont si vor incepe sa joace si ei, iti vor da o nota de la 1 la 5 pentru creativitate. Pentru fiecare om recrutat primesti 32 de puncte, pt fiecare om recrutat de el primesti 16 apoi 8, 4, 2,1... . Totusi, daca unul din cei recrutati de tine pierde jocul, pierzi si tu punctele primite de la el.Se acorda premii din cand in cand persoanelor cu cele mai multe puncte sau persoanelor cu cele mai creative poze.

" The game will end when it reaches 7 million players. Prizes will be awarded as follows:

1st - $5000
Top ten - $500
Most creative photograph - $500

Other prizes may be awarded from time to time for high scores or good photographs. Details of these will be posted on the scores page. "

Parerea mea este ca merita incercat. Nu aveti nimic de pierdut, ba chiar va puteti stimula imaginatia gandindu-va la metode interesante de a raspandi link-ul in lumea reala. Asta si dolareii :)) .

0 comentarii: