Schimb de..... biciclete sau " Mi-am pierdut 10 minute din viatza citind acest articol "

S-a intamplat intr-o dupa-amiaza frumoasa de vara. S-a intamplat acum doi ani, dar imi aduc aminte ca si cum s-ar fi intamplat ieri. Mi-a furat bicicleta direct din uscator, si vazand ca a avut noroc s-a dus si la etajul inferior, dar fara succes. Eram afara cu niste amici cand am primit telefonul: " Alo, da mama, ce s-a intamplat? ", " Vlad, ti-a furat bicicleta, hai acasa repede ", "Pai cum, cum a furat-o nu era in uscator??? ", " Vorbim acasa, te astept. ". Inaintand cu povestea ... Am depus declaratie la politie, si oamenii legii mi-au spus ca vor face tot posibilul sa imi recupereze bicicleta ... . Tare ! Dupa cateva saptamani primesc un telefon " V-am gasit bicicleta " si sunt invitat la sectia 4 de politie ca sa-mi revendic bicicleta. Ma duce unu' in spatele sectiei si imi arata o bicicleta total diferita de a mea, doar culoarea era potrivita ... in fine. Pana la urma nu am luat-o, nu ca nu as fi vrut ... era destul de buna bicla, dar domnu' politai si-a dat seama ca nu era a mea. Normal ca si-a dat seama cand eu ma balbaiam si tot spuneam " Pai da, e a mea ! ", " Sigur este a ta? ", " Da, asta e a mea! Desi nu avea suspensiile astea ... ", " Deci nu-i a ta ? ", " Pai e aceeasi culoare ... si pedalele arata la fel ... ", " Okay atunci, te mai sunam noi cand o gasim ". Im momentul ala imi spuneam in gand " Bou, boule, boule, boule ! Trebuia sa-i spui : Da! Asta e a mea, asta e bicleta care mi-a fost furata! " M-am dus acasa cu coada intre picioare. Fastforword doi ani pana acum o luna: suna doi politisti la usa si imi aduc aminte de bicicleta " Am venit in legatura cu o bicileta furata ... noi va vom arata poza unui individ care a fost gasit furand o bicicleta si un calorifer dintr-un bloc apropiat, si am vrea sa ne spuneti daca il cunoasteti, daca l-ati mai vazut prin zona si daca vreti sa va judecati cu el. " Ma uit eu la poza omului ... nu il recunosc si le spun politailor ca nu vreau sa il dau in judecata pentru ca nu l-am mai vazut pe om ( chiar daca a mai furat calorifere, etc. ) . Intr-un final baietii imi spun sa ma duc cat mai repede la sectie ca mai au niste biciclete furate care nu au fost declarate ... si sa-mi dea si mie una ca sa nu raman fara nimic. OK! Ma duc la sectie dupa doua saptamani si ma duce un nene in spatele sectiei, urca niste scari si imi spune sa astept. Intre timp eu ma uitam la niste biciclete care erau situate prin dreapta pe undeva, fara roti si fara ghidoane. Mi-am spus " CLAR ! Imi da asta un cadru si ma trimite la plimbare ". Iese domu' Ciubota la usa de sus si-mi spune sa-l urmez inauntru ca sa-mi aleg o bicicleta si sa ma car. Great ! Urc scarile, intru pe usa anormal de ingusta si dau de un intuneric profund. Ma uit in dreapta mea, intind mainile si incep sa ma deplasez orbeste. Ganditi-va ca eu nu am corpul foarte lat si atingeam cu bratele ambii pereti ai coridorului. Fac stanga cu greu si intru pe un alt coridor. Abia reusesc sa vad usa ingrozitor de ingusta din capatul culoarului. Intru in camera intunecata si, din senin nea' Ciubota scoate o bricheta cu led albastru si imi arata prin camera plina de porcarii uitate de lume o bicicleta in ultimul hal care era in celalalt capat al camerei si spune " Asta e normala, fara nimic pe ea " ( pai nici ghidon nu avea ), si se intoarce spre dreapta : " Dar asta are 18 viteze, e DHS Mountain Bike si e destul de buna. In lumina albastruie a ledului bicicleta aia era zeita tuturor bicicletelor. Mi-am spus " Gata frate m-am scos cu o bicla marfa! ". " O iau! ". Pun mana pe ea, o intorc in bezna si ma chinui sa o scot pe usa ... . O scot afara, ma uit la ea si era sa ca cad pe scari. Avea niste coarne ruginite, nebune, pe manerele care pareau bombardate de minusculi meteoriti se distingea o inscriptie : " Dark Horse ". Schimbatoarele erau de o culoare invechita, de culoarea unui rah ... mustar invechit ... rotile erau sparte , distruse si aparatoarea de la foi era ca dupa un accident cu un caminon. Micul portbagaj al bicicletei era prea obosit de la sutele de kilograme de cartofi carate de-a lungul vietii, si aparatoarele rotilor erau dintr-un metal partial ruginit si erau rupte in locuri. Nu avea o pedala, si cireasa de pe tort era presul din cauciuc care tindea spre dreapta, si era lipit de aparatoarea din spatele bicicletei. Sper sa nu fi omis nimic. Oricum, daca am omis ceva va veti da seama din poze cu sigurantza.
P.S: Am uitat sa va spun ca intre pedale avea o foaie mototolita plina cu nume de polititisti. Probabil era acolo ca sa ma sterg la ... dupa ce ma cac pe ea.

4 comentarii:

Anonim | 10 februarie 2008 la 23:45

Cunosc povestea de la bun inceput... Intradevar bicicleta primita de la politie arata jalnic si te amuza prin aspectul ei... Totusi e o bicicleta si e bine primita :D enjoy

Anonim | 10 februarie 2008 la 23:50

Cunosc povestea de la bun inceput... e najpa... dar totusi "autoritatile" si-au facut "datoria". Saracuta "Dark Horse" te bine dispune prin aspectul sau. Totusi e bine primita.. EnJoY!!!

Anonim | 15 februarie 2008 la 01:10

:)))))) asta era bical pe care o urcati voi in lift acu vreo cateva zile ? mi sa parea mie ca arata "ciudat tare". de abia astept sa vad ce iese

Slims | 15 februarie 2008 la 15:24

yep, asta era :) bicicleta arata mai bine acum decat inainte dar eu nu m-as astepta la ceva iesit din comun... :P nu are bling-bling -uri si nici laptoape pe ghidon... :P